לקראת שחרור המחבל: המשטרה קיימה הערכת מצב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לקראת שחרור המחבל: המשטרה קיימה הערכת מצב

    לקראת שחרור של המחבל מאהר יונס שהיה חלק מחוליית מחבלים שהורשעה ברצח החייל אברהם ברומברג ז״ל, התקיימה ישיבת הערכת מצב במשטרה יחד עם השר בן גביר. "אסור לנו בשום אופן לאפשר עבירות חמורות של עידוד ותמיכה בטרור"

    12:43
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on שבדיה: הרב והשייח' גינו במשותף את פשעי השנאה והאנטישמיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי קיימו היום ישיבת הערכת מצב לקראת שחרור של המחבל מאהר יונס שהיה חלק מחוליית מחבלים שהורשעה ברצח החייל אברהם ברומברג ז״ל.

    בישיבה השתתפו גם מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר, ראש אג"מ ניצב סיגל בר צבי ראש אח"מ ניצב יגאל בן שלום, מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן ובעלי תפקידים נוספים במשטרת ישראל ובמשרד לבטחון לאומי.

    בסיום הישיבה הנחה השר לביטחון לאומי, למנוע כל מעשה של אהדה או עידוד למעשה טרור, זאת במסגרת היערכות המשטרה לשחרורו הצפוי של המחבל מאהר יונס כבר בימים הקרובים.

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "האירוע הזה הוא מבחן הריבונות שלנו ואסור לנו בשום אופן לאפשר עבירות חמורות של עידוד ותמיכה בטרור בכל מקום במדינת ישראל. עיניהם של כל אזרחי ישראל נשואות לאירוע הזה וככל שנהיה חדים, תקיפים וברורים יותר, האמירה תהיה ברורה יותר, שמדינת ישראל וכוחות הביטחון לא יאפשרו אירועים כאלה תחת ריבונותינו.

    "אני סומך עליכם שתעשו את הטוב ביותר וכולי תקווה שהאירוע יסתיים בהצלחה מלאה וללא תמיכה והסתה לטרור ובפעילות משותפת נביא תוצאות טובות למען מדינת ישראל והריבונות שלנו" אמר השר.

    מפכ״ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי: "משטרת ישראל תעשה הכל על פי הוראות החוק ולא תאפשר את הפרת החוק בזמן שחרור המחבל. מדובר בשחרור של מחבל וכל מי שיעבור על החוק ייעצר ויטופל על ידי משטרת ישראל. אנחנו ערוכים לקראת השחרור ובמקביל שוחחתי לפני מספר ימים עם קרוב משפחתו של אברהם ברומברג ז"ל והבטחתי לו כי משטרת ישראל לא תאפשר גילוי תמיכה או אהדה במחבל".

    כזכור, לפני כשבועיים שוחרר המחבל כרים יונס שהיה שותף לרצח, ולאחר שהתקיימו חגיגות עם שחרורו הורה השר בן גביר למשטרה לבצע תחקיר.



    0 תגובות